»Tiskani mediji so bili v devetdesetih in v prvih petih letih tega tisočletja izredno dobičkonosni, vendar se jim to pogosto ni poznalo.«
»Dosegli smo rekordni dobiček, kakršnega še nikoli nismo imeli, recimo milijon evrov, vendar smo izredno nezadovoljni, ker smo načrtovali en in pol milijona evrov dobička; zato bosta potrebna varčevanje in krčenje.«
»Večino tega dobička so izčrpali iz medija in ga preusmerili, odnesli nekam drugam.«
»Načrtov in želja je bilo precej, a način, kako so se tega marsikateri menedžerji, pa tudi lastniki, lotili, je bil v resnici tisti, ki je bil bolj problematičen.«
»Časopisi pri nas z vidika plačljivih vsebin še vedno bijejo boj, ki traja vsaj petnajst let.«
»Tiskani mediji so nekoč veljali za bolj zanesljive, kredibilne od drugih, zdaj je očitno, da niso več glavni vir informacij.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju